Hogyan utalhatok?
A megrendelés visszaigazolása után, a megadott bankszámlaszámra a végösszeget kell átutalni, a megrendelésszám feltüntetésével. Nagyon fontos, hogy a készpénzes banki befizetés nem minősül utalásnak, ebben az esetben az utánvétes fizetési lehetőséget kell választani. Utalás kizárólag bankszámláról bankszámlára történhet.
Át lehet-e venni személyesen a megrendelt terméket?
Igen. Budaörsön, a Trend2 Üzletház 1017 számú üzletünkben (földszint). A nyitvatartási idő megtalálható a kapcsolatok menüpont alatt, vagy érdeklődjön a 30/268-5091 telefonszámon.
Több terméket rendeltem. Elég egyszer kifizetnem a szállítási díjat?
Igen, ha a szállítást egy címre egy időben kérte.
Nem tetszik a termék, szeretném visszakérni az árát. Mi a teendőm?
Semmi gond! A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül el lehet állni a vásárlástól. Az elállás esetén a megrendelt árut sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban, a számlával együtt juttassa vissza hozzánk. Szükséges még egy elállási nyilatkozatot e-mailben eljuttatni az info@gyerekajandek.hu címünkre. A sértetlen termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli, a megrendelt termék megfizetett teljes összegét visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra.
Van garancia a termékekre?
Természetesen a hibás terméket kicseréljük, kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@gyerekajandek.hu e-mail címen vagy telefonon a 30-268-5091 számon.
Van-e lehetőség terméket megrendelni, de későbbi kiszállítást kérni?
Igen, ebben is rugalmasak vagyunk. Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk a gyerekajandek@gmail.com e-mail címen vagy telefonon a 30-268-5091 számon.
Hétvégén nyitva van az üzlet?
Igen, szombaton és vasárnap is szeretettel várunk minden kedves vásárlót.